V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

Pogosta vprašanja

 

Ali moram biti v primeru, da želim opraviti nakup nujno registriran uporabnik?

Ne. Nakup lahko opravite bodisi kot registriran uporabnik bodisi kot gost.

 

Kako izvem, da je nakup opravljen?

Po opravljenem nakupu boste v svoj poštni nabiralnik prejeli potrditveno sporočilo s katerim boste lahko prepričani, da smo vaše naročilo sprejeli in je v obdelavi.

 

Kje dobim kodo za sledenje naročilu?

Ko bomo pošiljko odposlali, boste v svoj elektronski nabiralnik ali preko SMS sporočila prejeli novo sporočilo s kodo za sledenje naročilu, ki jo vpišete v obrazec na spletni strani Pošte Slovenije (https://sledenje.posta.si/). Tako boste vedno vedeli kje se nahaja in kdaj ga lahko pričakujete!

 

Je možno naročiti izdelek, ki ga ni na zalogi?

V primeru, da izdelka ni na zalogi, ga lahko vseeno naročite, le dobili ga boste kasneje, saj to pomeni, da ga tudi pri nas še ni.

 

TI LAHKO POMAGAMO?