V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

 Pogoji poslovanja


1. Registracija

 

Za uspešen nakup ni potrebna registracija. V primeru nakupa registriranih uporabnikov bodo vnešeni podatki varovani in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo vaših naročil!

 

2. Naročilo

 

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o naročilu v vaš elektronski poštni predal. Morebitne preklice naročil lahko v roku ene (1) ure sporočite na naš elektronski naslov ali pa nas pokličete.

V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem (Spletna Fuzija d.o.o.) nepreklicno sklenjena.

Ponudnik v obljubljenem roku izdelek/ke zapakira in odpošlje. V primeru, da je naročilo na delovni dan izvedeno do 13. ure pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13. uri pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka običajno prispe že en (1) dan po odpošiljanju.

Ko je pogodba o nakupu enkrat sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna vsak delovni dan med 8. in 16. uro.

 

3. Plačevanje

 

Našim strankam pri naročilu preko spleta ponujamo pet načinov plačila:

  • Plačilo s kreditno kartico: v tem primeru je znesek nakupa odtrgan z vašega transakcijskega računa.

  • Po povzetju: pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo, kar pomeni, da ob prejetju znesek nakupa poravnate poštarju, ki vam pri tem zaračuna še 1 EUR provizije. Ob dela prostih dneh ter vikendih Pošta ne dostavlja, razen v določenih primerih večjih poštnih poslovalnic, ki so odprte tudi ob sobotah. 

  • Plačilo preko PayPala: v tem primeru potrebujete kartico s katero je možno plačevanje preko spleta, poleg tega pa morate biti tudi prijavljeni kot PayPal uporabnik. Znesek naročila lahko tako poravnate preko sistema Paypal, ki deluje na enakem principu kot plačevanje s kreditnimi karticami, le da je s PayPalom omogočeno 24-urno plačevanje, poleg tega pa pri izvedbi plačila sistem o vaši kreditni kartici pri nas ne podaja informacij.

  • Po predračunu: ko kupec opravi naročilo, prejme elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in podatki za plačilo (podatki in številka bančnega računa). Kupec nato izvrši plačilo z obrazcem UPN (preko e-banke, na pošti ali banki), mi pa mu pošljemo pošiljko takoj, ko je plačilo vidno na našem računu. 

  • Osebni prevzem: pri osebnem prevzemu lahko plačate z gotovino ali kartico.


4. Dostava

 

V kolikor je izdelek na zalogi in je naročilo na delovni dan izvedeno do 13. ure, pošiljko odpošljemo še isti dan. V primeru, da je naročilo oddano po 13. uri in so naročeni izdelki na zalogi, pošiljko odpošljemo naslednji delovni dan. Pošiljka ponavadi prispe že en (1) dan po odpošiljanju. Uradni rok dostave za katerega je zavezana Pošta Slovenije je 3 dni.

Če je znesek naročila nižji od 20 EUR, stroški pošiljanja znašajo 3,90 EUR, pri naročilu nad 20 in do 60 EUR stroški pošiljanja znašajo le 1,50 EUR, pri nakupu nad 60 EUR pa je poštnina popolnoma brezplačna. Nagradimo vas tudi za nakup nad 50 EUR, saj v tem primeru prejmete darilo. Darilo vam je ob doseženi vsoti 50 EUR na izbiro v košarici in v kolikor tega ne dodate k svojemu nakupu, vam Spletna fuzija d.o.o. darila ni dolžna poslati.

Osebni prevzem je mogoč vsak delavnik od 9 do 16 ure. Prosimo vas, da predhodno pokličete na našo telefonsko številko 080 18 01 in se dogovorite za točno uro prevzema.

 

5. Cene

 

Upravljalec trgovine je davčni zavezanec, tako da cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

 

6. Točke zvestobe

 

Točke zvestobe so uvedene z namenom, da svoje zveste kupce nagradimo z dodatnim popustom. Vrednost točk je enakovredna 5% vrednosti nakupljenega izdelka in ne vključuje stroškov poštnine. Točke zvestobe se vam po nakupu pretvorijo v evre, te pa lahko vnovčite pri naslednjem nakupu. Najvišja vrednost točk, ki jih lahko vnovčite ni omejena. Novo pridobljene točke zvestobe se vam izpišejo pri plačilu trenutnega nakupa, celoten znesek točk zvestobe pa lahko vidite, ko se vpišete v svoj račun. S točkami zvestobe lahko plačate tudi stroške poštnine. Pri načinu plačila izberete vrednost, ki jo želite plačati s točkami zvestobe. V kolikor vrednost točk zvestobe ne zadošča za plačilo celotnega naročila je potrebno za razliko izbrati tudi način plačila (plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu).

 

7. Brezplačna darila

 

Pri nakupu nad 50 EUR (brez stroškov pošiljanja) se vam pri oddajanju naročila pojavi okno, kjer si izberete brezplačno darilo. Izberete lahko eno brezplačno darilo na nakup. V kolikor tega ne dodate k svojemu nakupu, vam Spletna fuzija d.o.o. darila ni dolžna poslati. 

 

8. Popusti za zveste kupce

 

Ko skupna vrednost nakupov na kupčevem računu preseže 500 EUR, prejme kupec stalni 5% popust (Srebrni član). V primeru, ko skupna vrednost preseže 1000 EUR, prejme kupec stalni 10% popust (Zlati član)! Popust se obračuna po prišteti poštnini (v primeru, da le-ta ni brezplačna) in po odštetih Točkah zvestobe. 

 

9. Prijava na e-novice

Na e-novice se prijavite skrajno desno na dnu spletne trgovine, kjer se nahaja napis "Prijavi se na e-novičke". V prazno polje vtipkajte svoj e-naslov  ter kliknite gumb "pošlji" . S tem pridobili dostop do ekskluzivnih akcij in ugodnosti o katerih boste obveščeni preko elektronske pošte!


10. Vračilo in zamenjava blaga

 

 Že kupljeno blago se lahko pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec.

Kupcu pripada pravica odstopa do pogodbe, kar pomeni da lahko vrne neuporabljeno blago brez odškodnine, vendar pa je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@lustna.si. Kupec je blago dolžan vrniti najkasneje v 14 dneh od pisnega obvestila ponudnika o odstopu od pogodbe.

Obrazec o odstopu od pogodbe je na voljo tukaj.

Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom.

Ponudnik ne sprejema odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik zadrži vračilo do prevzema vrnjenega blaga.

 

11. Stvarna napaka

Stvarna napaka se na izdelku pojavi kadar ta nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno ali posebno rabo za katero jo kupec kupuje ali nima lastnosti, ki so bile navedene pri opisu ali v primeru, da je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z njegovim vzorcem.

Za preverjanje, ali je na artiklu stvarna napaka se lahko uporabi primerjavo z drugim brezhibnim artiklom enake vrste ali izjavami proizvajalca ali navedbami na samem artiklu.

Kupec o stvarni napaki obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku, in omogoči pregled artikla z napako.

Obrazec o prijavi stvarne napake se nahaja tukaj.

 

12. Reklamacije in garancija

 

V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 080 18 01 ali preko emaila info@lustna.si, pošiljke pa vrnite na naslov upravljalca trgovine, ki je naveden na dnu strani. Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema, garancije ni v kolikor ta ni posebej nevedena. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo), več o tem pa si lahko preberete tukaj

 

13. Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Spletna fuzija d.o.o. se zavezuje da bodo vsi osebni podatki varovani v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Za nedoločen čas se hrani naslednje podatke uporabnikov, ki so opravili nakup v spletni trgovini: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča in arhiv komunikacije.

Za nedoločen čas se hrani tudi podatke uporabnikov, ki so v spletni trgovini sodelovali v trženjski aktivnosti: ime in priimek, elektronski naslov. Ob vsaki trženjski aktivnosti so uporabniki spletne strani obveščeni o pogojih poslovanja in izrecno označijo, da se z njimi strinjajo.

Podjetje Spletna fuzija d.o.o. lahko z uporabnikom stopi v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1.

Trženjske aktivnosti preko elektronskih in sms sporočil bodo jasno označene, pošiljatelj vselej jasno razviden, akcije in promocije ter pogoji njihove uporabe nedvoumno navedeni. Odjava od prejemanja oglasnih sporočil je navedena v samih oglasnih sporočilih, kadarkoli pa je mogoča tudi preko elektronskega naslova info@spletnafuzija.si.

 

14. Upravljalec trgovine

 

Spletna Fuzija d.o.o.

Trpinčeva ulica 86

1000 Ljubljana

tel: 080 18 01

email: info@lustna.si

 

Osnovni podatki:

Davčna št.: SI14200724

Upravitelj je davčni zavezanec

Priglasitev 31.1.2011 na okrajnem sodišču v Ljubljani, št. vpisa 2011/12865

Matična št.: 3941523000

 

TI LAHKO POMAGAMO?